رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: شرکت‌های بازرسی کردستان متناسب با میزان آسانسورهای نصب شده نیستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ محمد دره‌وزمی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کردستان پیش از ظهر امروز در پنجمین اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در استانداری کردستان برگزار شد، گفت: در استان کردستان هر آسانسوری که در ساختمان نصب می‌شود نیازمند تاییدیه استاندارد است اما متاسفانه شرکت‌های بازرسی استان متناسب با میزان آسانسورهای نصب شده نیست و بسیاری از شرکت‌ها در خارج استان هستند.

 وی با اشاره به اینکه باید شرکت‌های بازرسی در استان افزایش یابند، بیان کرد: متقاضیان گرفتن استاندارد برای آسانسور باید مدت طولانی در انتظار بازرسی شرکت‌های بازرسی برای نصب و تایید باشند.

ده روزمی بیان کرد: ظرفیت و پتانسیل خوبی در استان کردستان به نام مهندسین دارای پروانه کسب مکانیک داریم که دارای رتبه‌های ارشد هستند و می‌توان از این ظرفیت برای شرکت‌های بازرسی در استان بهره برد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان از رئیس سازمان ملی استاندارد ایران خواست نحوه صدور مجوز برای مهندسین واجد شرایط در استان در راستای بازرسی آسانسورهای نصب شده را اعلام کنند.

شرکت‌های بازرسی سی.ان.جی در کردستان سلیقه‌ای عمل می‌کنند

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان نیز در این جلسه بیان کرد: هر شرکت بازرسی براساس سلیقه خود از جایگاه‌های سی.ان.جی استان بازرسی می‌کنند که مشکل‌ساز است.

فریدون یاسمی همچنین با اشاره به مشتقات فرآوری محصول نفتی در استان یادآور شد: 6 شرکت روغن سوخته با دپوی فرآورده مواجه است و نیاز است رویه‌ای واحد برای این شرکت‌ها در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/  م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.