معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جهاد دانشگاهی در تحقق اهداف نیروی دریایی موثر بوده و می تواند در این زمینه همکاری داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛امیر دریادار دوم شهرام ایرانی معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی کردستان گفت: در راستای همکاری همه جانبه و شناسایی ظرفیت های جهاددانشگاهی استان کردستان دومین استانی است که مورد بازدید قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به پتانسیل های بالا و محوریت جهاد دانشگاهی در دانشگاه ها این نهاد انقلابی می تواند در تمامی زمینه ها مارا در راستای رسیدن به اهداف خود یاری کند.

امیر دریادار ایرانی بیان کرد: امروزه تولیدات داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که خوشبختانه در این راستا تاکنون با ساخت و ساز دو فروند ناوشکن توسط جوانان وطن و دانشگاه ها موفق عمل کرده ایم.

معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مسابقات ایده پرداز دریایی هم که از سال 95 شروع شده از دیگر اقدامات ما بوده که تا کنون شامل دو مسابقه بوده و سومین مسابقه نیز در قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/  م ح

امروزه تولیدات داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.