مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با هدف بررسی ایمنی اماکن تجاری و مسکونی در سطح شهر اکیپ پیشگیری از حریق ساختمان تشکیل شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رامین اسدنژاداز تشکیل اکیپ پیشگیری از حریق ساختمان خبر داد و گفت: با هدف بررسی ایمنی اماکن تجاری و مسکونی این اکیپ تشکیل شده است .

وی افزود: این اکیپ که متشکل از چهار نفر از کارشناسان با تجربه این سازمان هستندکه به صورت مستمر و براساس اولویت از پاساژها و بازار و همچنین از ساختمان‌های بلند مرتبه بازدید خواهند کرد و مشکلات این اماکن را ثبت می‌کنند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: پس از بازدید این اکیپ مشکلات ثبت شده در کارگروهی متشکل از نماینده نظام مهندسی، نماینده دادستانی، اداره کار و آتش نشانی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: نتیجه جلسه کارگروه به مالکان اماکن تجاری و همچنین شهرداری منطقه ابلاغ خواهد شد و مدت زمانی هم برای رفع مشکلات ایمنی ساختمان برای مالکان تعیین خواهد شد.

اسد نژاد گفت: تعامل و همکاری شهروندان و مالکان اماکن تجاری با اکیپ پیشگیری از حریق ساختمان قطعاً در کاهش حوادث تاثیرگذار خواهد بود.

 انتهای پیام/م

 ایمنی اماکن تجاری و مسکونی در سنندج بررسی می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار