رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی سنندج گفت: با مذاکرات انجام شده، تفاهم نامه ای در حال انجام است که مطابق آن شرکت‌های بخش خصوصی حوزه صنعت استان به صورت دسته جمعی در یک بانک مشخص افتتاح حساب کنند.

عابدین حمیدی در جلسه هیأت رییسه کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی سنندج گفت: بر اساس مذاکرات انجام شده با چند بانک عامل در استان و رایزنی با فعالین حوزه صنعت، در حال انتخاب بانک مورد نظر و جمع بندی در خصوص کلیات تفاهم نامه‌ای هستیم که مطابق آن شرکت‌های بخش خصوصی حوزه صنعت به صورت دسته جمعی در بانک مورد نظر افتتاح حساب کنند.

وی این اقدام را یک راهکاری موثر برای تسهیل در امور مالی و بانکی شرکت‌های بخش خصوصی دانست و افزود: این ابتکار امکان همکاری و هم افزایی بیشتر خواهد شد تا به اهداف توسعه‌ای خود دست یابند.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی سنندج بیان کرد: از مزایای انعقاد این تفاهم نامه شامل دسترسی به خدمات بانکی بهینه شده، کاهش هزینه‌های مربوط به تراکنش‌های مالی و افزایش قدرت چانه زنی برای دریافت شرایط بهتر بانک‌ها است.

حمیدی افزود: با ایجاد این تفاهم نامه در استان کردستان یک الگو برای سایر کمیسیون‌ها و بخش‌های صنعتی در سراسر کشور می‌شود و به تقویت بنیه‌ی مالی و اقتصادی شرکت‌های داخلی کمک خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار