معاون گردشگری کردستان گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از پنجم مهر آغاز می شود و تا ١٢ مهرماه سال‌جاری در استان ادامه خواهد داشت.

 آرمان وطن‌دوست در نشست هم‌اندیشی بررسی برنامه‌های پیشنهادی هفته گردشگری که با حضور نماینده دستگاه‌های اجرایی مربوطه و تشکل‌ها و انجمن‌های بخش خصوصی گردشگری کردستان برگزار شد، گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت روز جهانی و هفته گردشگری از پنجم مهر آغاز و تا ١٢ مهرماه سال‌جاری در استان ادامه خواهد داشت.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با بیان اینکه شعار روز جهانی گردشگری امسال "گردشگری و صلح" است، اظهار کرد: به همین مناسب این اداره‌کل در این ایام اقدام به برگزاری برنامه‌های ویژه‌ای در داخل و خارج از استان می‌ کند تا با این اقدامات بتوانیم بیش از پیش زمینه توسعه این صنعت مهم را در کردستان مهیا سازیم.
 
وی افزود: افتتاح چند طرح گردشگری در استان، برگزاری جشنواره‌های استانی و منطقه‌ای، برگزاری کارگاه‌های آموزشی صنعت گردشگری، تقدیر از فعالان گردشگری کردستان و... از جمله برنامه‌هایی است که در هفته گردشگری در کردستان برگزار می‌شود.

وطن‌دوست خواستار تعامل و همکاری بخش دولتی و بخش خصوصی گردشگری استان شد و عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری برنامه‌های هفته گردشگری و با حضور فعالان و اشخاص صاحب‌نظر در این حوزه، زمینه‌های توسعه و رونق گردشگری در استان بیش از پیش فراهم شود.

برچسب ها: گردشگری ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار