ناظر گمرکات کردستان گفت: مجموع ترانزیت مبدا از مرز باشماق از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۱۰۹ درصد و به لحاظ ارزشی ۵۴ درصد رشد داشته است.

فرامرز امیدی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه، بیش از یک میلیون و ۵۵۴ هزار تن انواع کالای ترانزیتی به ارزش یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون و ۳۹۶ هزار و ۶۷۵ دلار از گمرک باشماق انجام شده است.

ناظر گمرکات کردستان با بیان اینکه از مجموع ترانزیت انجام شده یک میلیون و ۳۳۰ هزار و ۴۹۱ تن آن به ارزش افزون بر ۸۷۳ میلیون و ۸۶۲ هزار دلار طی ترانزیت مبدا به کشور وارد شده است، گفت: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی ۱۰۹ درصد و به لحاظ ارزشی ۵۴ درصد رشد داشته است.

ناظر گمرکات کردستان بیان کردن: میزان صادرات انجام شده از گمرکات استان بیش از ۶۳۳ هزارو ۴۸۲ تن انواع کالا به ارزش ۳۱۱ میلیون و ۱۶۱ هزار و ۴۶۶ دلار از گمرکات استان به خارج از کشور صادر شده که از این میزان ۴۷۴ هزارو ۴۶۴ تن آن به ارزش ۱۹۲ میلیون و ۶۶۱ هزار و ۴۰۳ دلار نزد گمرکات استان اظهار و ترخیص شده است.

امیدی سهم واردات قطعی از گمرکات استان را ۱۰ هزار و ۵۹۱ تن به ارزش بیش از ۸۰ میلیون ۷۵۴ هزار و ۹۵۸ دلار اعلام کرد و گفت: در مجموع واردات و ورود موقت از نظر ارزشی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۲۰ درصد و به لحاظ وزنی ۴۷ درصد رشد داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار