در مراسمی از بهورزان سنندج به عنوان سربازان خط مقدم سلامت تجلیل شد.

فرماندار سنندج، در مراسم گرامیداشت روز بهورز، ضمن تبریک این روز و میلاد پیامبر اسلام، بر نقش اخلاق و ارزش‌های دینی در نظام سلامت تأکید کرد. 

وی با اشاره به فرمایش پیامبر اکرم (ص) که «من برای مکارم اخلاق مبعوث شدم»، اظهار داشت: امروزه در جهان غرب، اخلاق تنزل پیدا کرده است و در مناطقی مانند غزه شاهد ظلم رژیم غاصب هستیم. در چنین شرایطی، نیاز به بازشناسی ابعاد شخصیتی پیامبر اسلام و احیای ارزش‌های اخلاقی بیش از پیش احساس می‌شود.

عسکری به اهمیت اخلاق و ارزش‌های دینی در نظام سلامت اشاره کرده و بهورزان را سربازان خط مقدم سلامت جامعه دانست.

فرماندار سنندج همچنین به نقش کلیدی بهورزان در ارتقاء شاخص‌های سلامت اشاره کرد و گفت: بهورزان ما، که در دورافتاده‌ترین روستا‌ها مشغول خدمت‌رسانی هستند، سربازان خط مقدم جامعه سلامت‌اند. این عزیزان با تلاش شبانه‌روزی خود موفق شده‌اند تا کشورمان را از نظر شاخص‌های سلامت در سطحی برتر قرار دهند.

وی افزود: مسائل بهداشتی با دقت و حساسیت بالایی توسط بهورزان پیگیری می‌شود و تعامل نزدیک میان بخشداری‌ها و شبکه‌های بهداشت به پیشبرد اهداف سلامت کمک کرده است. در مجموعه مرکز بهداشت سنندج، ما شاهد رشد قابل‌توجهی در سال‌های اخیر بوده‌ایم و مدیریت شبکه بهداشت با بهره‌گیری از ظرفیت همه دستگاه‌ها، به‌خوبی این پیشرفت‌ها را رقم زده است.

برچسب ها: بهورز ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.