مدیر شهرداری منطقه دو سنندج گفت: مالکان پاساژ صدف هیچ‌گونه همکاری با شهرداری ندارند و به اخطارهای لازم در خصوص رفع نواقص و تخلفات توجه نکرده اند.

علی رضا کاظمی مدیر شهرداری منطقه دو سنندج در پی آتش‌سوزی پاساژ صدف در پنج شنبه هفته گذشته و اعتراضات جمعی از کسبه این پاساژ مبنی بر نواقص موجود ایمنی و رسیدگی نکردن شهرداری به تخلفات ساختمانی صورت گرفته در این پاساژ، در گفت و گو با  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛گفت: پاساژ صدف واقع در خیابان پاسداران سال 79 از شهرداری پروانه ساخت دریافت کرده و اقدام به احداث کرده است.

  کاظمی بیان کرد: متاسفانه پاساژ صدف بعد از احداث دارای نواقص مختلفی است که این شهرداری در راستای رسالت‌کاری خود مبنی بر نظارت بر احداث بناهای سطح شهر چندین مرتبه به مالکین این پاساژ اخطار کتبی داده شده است.

وی افزود: مهم‌ترین نواقص این پاساژ شامل عدم احداث راه پله اضطراری و عدم ارائه گواهی مهندسین ناظر تاسیسات و گواهی اداره استاندارد در خصوص ایمنی آسانسور و همچنین عدم نصب سیستم اطفاء حریق  است.

وی احداث بالکن تجاری در طبقات مختلف به متراژ 423 متر، عدم اجرای رای کمیسیون ماده صد در خصوص احداث راه پله اضطراری، الحاق 623 مترمربع زیرزمین به پلاک مذکور و استفاده از آن بعنوان پارکینگو ..را از جمله تخلفات ساختمانی رخ داده در پاساژ صدف دانست.

  کاظمی در پایان از ارجاع پرونده تخلفات ساختمانی پاساژ صدف به کمیسیون ماده صد خبر داد و گفت: قطعاً رای کمیسیون ماده صد پس از ابلاغ به شهرداری اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/  م ح

ارجاع پرونده پاساژ صدف در پی آتش سوزی به کمیسیون ماده 100

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.