همایش معارف جنگ امروز با جمعی از فرمانده هان و پیشکسوتان دفاع مقدس به منظور انتقال تجربیات نسل دفاع مقدس به نسل جدید در کرمان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،سرهنگ خسروی فرمانده مرکز آموزشی شهید اشرف گنجویی کرمان با بیان اینکه سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر رتبه و درجه ای آماده دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و میهن هستند افزود: تربیت سربازان ایران اسلامی بر گرفته ازتعالیم و آموزه های مکتب ناب اسلام و فرهنگ ایثار ، شهادت و جهاد است.
وی تبیین بخش های مختلف دفاع مقدس در حوزه های عقیدتی ،اجتماعی ، نظامی ، فرهنگی ،سیاسی و اقتصادی را دستاورد نشست های معارف جنگ بر شمرد و گفت: در این همایش ها به مطالبه های جوانان و سوالات آنان در زمینه دفاع مقدس و چرایی آن پاسخ داده می شود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان هم در این همایش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی و سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد گفت : این شهید والام مقام به عنوان نیرویی برخاسته از متن ارتش به چنان جایگاه معنوی رسیده بود که رهبر معظم انقلاب بر تابوت او بوسه زد و بسیاری از علما و بزرگان دین به او ارادت داشتند.
علی رمضانی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی با استفاده از جنگ رسانه ای قدرتمند در صدد القای دیدگاه وایدئولوژی خود به مخاطب هستند ، افزود : جبهه ، همان جبهه دفاع مقدس است اما پیچیده و سخت تر شده است.
وی با اشاره به فراز و نشیب هایی که نظام جمهوری اسلامی تا به امروز طی کرده است خطاب به سربازان جوان گفت: امنیت و آرامش حاکم در کشور ثمره رشادتها و خون هزاران شهید است که به نسل فعلی رسیده است و آینده نظام دست آنهاست .
مدیر کل صدا وسیمای مرکز کرمان به دروغ پراکنی رسانه های معاند همچون بی بی سی اشاره کرد و گفت: استکبار با راه اندازی امپراتوری های بزرگ رسانه ای و جولان دروغین در فضای مجازی از هیچ کوششی برای ضربه زدن به نظام اسلامی دریغ نمی کند که مخاطبان باید با افزایش علم رسانه ای خود به مقاصد و انگیزه شوم این رسانه ها و گردانندگان انها پی ببرند .
امیربازنشسته نصیری مسوول معارف جنگ منطقه جنوبشرق ارتش هم در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای اتنتقال تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس به نسل جدید گفت :فرماندهان و نیروهای حاضر در دوران دفاع مقدس حاضرند بدون هیچ چشمداشتی تجارب ارزشمند خود در زمینه دفاع و جنگ را در اختیار نسل امروز قرار دهند .
در این همایش ضمن باز خوانی خاطرات و سوابق پیشکسوتان کرمانی ارتش در دفاع مقدس از مقاومت و ایثار شماری از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس از جمله مدیرکل صدا وسیمای کرمان با اهدا لوح قدر دانی شد.

انتهای پیام/ی

انتقال تجربیات به نسل امروز در همایش معارف جنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار