از کارآفرین نمونه‌ زرندی که در زمینه طب سنتی فعالیت دارد، تجلیل شد. 

در مراسمی با حضور مداحی نژاد رئیس فنی و حرفه ای زرند، ایرانمنش رئیس شورای شهر و جمعی از مسئولان فرهنگی زرند   از میرزایی مدیر موسسه طب سنتی شهرستان زرند و کارآفرین طب سنتی تجلیل شد.  

میرزایی گفت: اولین آموزشگاه طب سنتی در زرند را راه اندازی کردم تا افراد علاقه مند را حمایت کنم با این نیت که آن ها هزینه های زیادی برای یادگیری به شهرهای دور نپردازند و  با تلاش زیاد موفق شدم.

وی افزود: ۲ جلد کتاب در زمینه طب سنتی تالیف کردم و ۲  مقاله در زمینه طب سنتی یکی به کشور سوئد و یکی به کشور فنلاند ارسال کردم که خوشبختانه پذیرفته شدند.

این کارآفرین زرندی با اشاره به اینکه داری مدرک معادل دکترای مزاج شناسی، مدرک مربی گیری و معلم و استاد دانشگاه نیز هستم، بیان داشت: از زیر صفر شروع کردم و با توکل به خدا  و دعای خیر پدر و مادرم هم اکنون به اینجا رسیدم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون موفق شدم  ۱۰ نفر کارآفرین را تحویل جامعه بدهم، بیان داشت: هدفم رشد افرادی است که در این زمینه علاقه  و هدف دارند و دوست دارم، حتی اگر شده یک نفر را به قله موفقیت برسانم و این برای من کافی است، چون اشک شوق افرادی را که  رشد می کنند، می بینم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار