معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: بارش پراکنده، اما سیل آسا به برخی از راه‌های جنوب کرمان خسارت وارد کرد.

میرافضلی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در بازدید از محور‌های درگیر سیل جنوب کرمان گفت: در حالی که در اکثر محور‌های مواصلاتی جنوب کرمان شاهد بروز پدیده گرد و غبار بودیم، بارش پراکنده، اما سیل آسا به برخی از راه‌های جنوب کرمان خسارت وارد کرد.

وی از اقدامات راهداری در ساعات اولیه جهت بازگشایی راه‌های مسدود شده گفت و افزود: محور قلعه گنج_جاسک و محور قلعه گنج چاه_داد خدا (محدود ه چاه زهید تمگران) و چند راه روستایی در شهرستان منوجان مسدود شده اند که با اعزام ۴ اکیپ راهداری به همراه ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین، کلیه راه‌ها توسط راهداران پرتلاش جنوب کرمان بازگشایی شد.

وی خسارت وارده به جسم راه و ابنیه فنی حاصل از بارش باران و سیلاب رودخانه‌های فصلی را بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: هم اکنون کلیه راه‌ها جنوب کرمان باز و تردد در آن‌ها جریان دارد.

معاون راهداری جنوب کرمان همچنین سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها را پل ارتباطی مردم و راهداری خواند و بیان داشت: کاربران جاده‌ای می‌توانند جهت رفع هرگونه مشکل در سطح راه‌های حوزه استحفاظی جنوب کرمان موارد را به این شماره اطلاع دهند.

برچسب ها: راهداری ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار