در دومین روز از اجلاس ِتجلیل از پیرغلامان حسینی، نشست روایتگری، درباره اهل بیت علیهِمُ السلام، با حضور بانوان مهمان از سراسر کشور برگزار شد.

نشست سخنوران، ستایشگران و شعرای آئینی (ویژه برنامه بانوان) بیست و یکمین اجلاس بین‌المللی پیر غلامان و خادمان حسینی، دیشب در محل سالن همایش‌های استانداری کرمان برگزار شد.

در این نشست از کتابچه شعر افسر فاضلی شهربابکی، از نویسندگان و شعرای استان کرمان مشتمل بر ۳۴ رباعی درباره شهید جمهور، آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت با مقدمه‌ای از سردار حسین معروفی از یادگاران دفاع مقدس رونمایی شد.

مریم حاج عبدالباقی، پژوهشگر علوم قرآنی در این نشست تاکید کرد: در تبلیغ، شعرخوانی و نوحه‌ها خداوند را فراموش نکنیم. ما اجازه نداریم از سیره چهارده معصوم و قرآن عدول کنیم. ابتدا و انتها فقط خداوند متعال است.

وی خطبه حضرت زینب (س) را الگوی عزاداری‌ها و روضه‌خوانی‌ها دانست و ادامه داد: عزاداری و روضه‌خوانی را از حضرت زینب (س) فرا بگیرم. ما حق نداریم عزت اهل بیت علیهِمُ السلام را در عزاداری‌ها و روضه‌خوانی‌ها خدشه‌دار کنیم.

این پژوهشگر علوم قرآنی افزود: در خطبه‌های حضرت زینب (س) اوج جگرسوزی و سنگینی درد کربلا با اوج مفتضح کردن دشمن، توأم است.

مریم سادات طباطبایی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس را تسلیت گفت و افزود: انشاالله به زودی شاهد ریشه‌کن شدن رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل خواهیم بود.

برچسب ها: اجلاس ، پیرغلامان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار