نیروهای یمنی موفق شدند تجاوز مزدوران سعودی را به یک گذرگاه مرزی در عسیر دفع کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن پنجشنبه موفق شدند تجاوز مزدوران سعودی را به یک گذرگاه مرزی در عسیر دفع و مزدوران را مجبور به عقب نشینی کنند.
 
به گزارش خبرگزاری دولتی یمن، متجاوزان سعودی و مزدوران وابسته به این رژیم پنجشنبه تلاش کردند از طریق گذرگاه مرزی علب در عسیر به مناطق تحت کنترل نیروهای ارتش و کمیته های مردمی نفوذ کنند که با مقاومت و ضد حمله این نیروها مواجه و مجبور به عقب نشینی شدند.
 
یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد یگان های ارتش و کمیته های مردمی یمن با دفع تجاوز مزدوران سعودی، تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.
 
به گفته این منبع یمنی، نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین در این عملیات موفق شدند سه تانک و نفربر سعودیها را در ورودی گذرگاه علب هدف قرار دهند و این جنگ افزارها را منهدم و سرنشینان ان را به هلاکت برسانند.
 
در همین ارتباط ستاد تبلیغات جنگ یمن امروز تصاویری از پیشروی نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در منطقه نجران و پاکسازی منطقه کوهستانی علیب در جبهه البقع از وجود متجاوزان سعودی منتشر کرد.
 
شایان ذکر است در این عملیات که دو روز به طول انجامید ارتش و کمیته های مردمی یمن موفق شدند ضربات سنگینی به متجاوزان سعودی در کوه های علیب وارد کنند و ضمن به هلاکت رساندن شماری از انها ، تعدادی از مزدوران سعودی را اسیر کنند.

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار