مسئولان امنیتی و دفاعی ولایت قندوز اعلام کردند: در عملیات «پامیر یک» که در ولایت قندوز برگزار شد، بیش از 100 طالب کشته و زخمی شدند.

عملیات به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، دفتر مطبوعاتی فرقه 20پامیر، امروز یکشنبه (17دلو) با نشرخبرنامه‌ای گفته است که عملیات پامیر یک از حمایت هوایی و توپخانه‌ای نیروهای امنیتی برخوردار بود و نتایج خوبی در پی داشت.

در عملیات مشترک پاکسازی پامیر1 که با حمایه هوایی نیروهای امنیتی به هدف سرکوب دشمنان مردم افغانستان در اطراف حضرت سلطان و بوز قندهاری مرکز ولایت کندز ادامه داشت، با کشته و زخمی شدن بیش از 100 مخالف طالب خاتمه یافت.

در خبرنامه به نقل از بریدجنرال سید قربان موسوی؛ رییس ارکان فرقه 20 پامیر آمده است که در این عملیات 45 هراس افگن کشته و 65 شورشی دیگر زخمی شدند.

بریدجنرال موسوی اظهار داشته که در عملیات پامیر یک؛ 3میل دهشکه، دوعراده واسطه نقلیه، چندین عراده موتور سیکلت، همراه با چندین مواضع مستحکم هراس افگنان آماج حملات هوایی و زمینی نیروهای مشترک امنیتی قرارگرفته و نابود شدند.

وی بیان داشته که عملیات پامیر یک پایان یافته وآمادگی ها برای آغازعملیات های دیگر در ولایت قندوز برضد جنگجویان طالب گرفته شده است.

جمهور نوشت: همچنان سمونوال صفرمحمد اکبری؛ آمرامنیت فرماندهی پولیس ولایت قندوز،ختم عملیات پامیریک را تایید نموده و ازآمادگی‌ها برای آغازعملیات های مشترک جنگی درولایت قندوز سخن گفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.