درخواست چمران از رئیس جمهور در صحن علنی شورای شهر تهران؛

موتورسیکلت های جدید به هیچ عنوان نباید شماره گذاری شوند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: نامه ای به رئیس جمهور خواهیم فرستاد و در آن از وی درخواست داریم که موتورسیکلت های جدید هرگز شماره گذاری نشود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر، در پی اظهارات سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه مشکل ترافیک را با حوزه حمل و نقل باید بر طرف کنیم، اظهار داشت: همه اعضای شورای شهر به دلیل دلسوزی های خود انتقادهایی مطرح کردند.

وی با بیان اینکه همه اعضای شورای شهر دوست دارند هر چه سریعتر  مشکل ترافیک شهر تهران برطرف شود، افزود: نامه ای مبنی بر جلوگیری از عدم تمدید مهلت پلاک گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری تهیه کرده ایم و آن را برای رئیس جمهور ارسال خواهیم کرد تا وی اجازه تمدید مهلت پلاک گذاری موتورسیکلت ها را صادر نکند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: با تمدید این مهلت شاهد آثار زیانباری در شهر تهران خواهیم بود که همه از جمله خود دولت را درگیر آن خواهد کرد.

چمران با تأکید بر اینکه به نفع تعداد خاصی از افراد نباید موتورسیکلت وارد شهر کنند، گفت: با فشار و زور هم نباید این مهلت را تمدید کنند.

وی گفت: دولت و شهرداری باید به دنبال تولید موتورسیکلت های برقی باشند، چراکه با جایگزینی این موتورسیکلت های برقی به جای کاربراتوری، می توانیم مشکل آلودگی هوا را برطرف کنیم.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار