عضو شورای شهر تهران گفت: اعتقادی به بکارگیری افسران وظیفه در بحث ترافیک نداریم، ضمن اینکه مأموران راهور آموزش های لازم را ندیده اند و باید آموزش ببینند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد دنیا مالی عضو شورای شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران اظهار داشت: ترافیک معلول است و بی توجهی به علت های آن موجب تشدید ترافیک خواهد شد، قطعا تهران یکی از پرترافیک ترین و پرتراکم ترین شهرهای دنیاست که این کار را سخت می کند.

وی ادامه داد: اینکه رئیس پلیس راهور گفت؛ طرح های ترافیک و زوج و فرد تنها رویکرد زیست محیطی دارند، درست نیست، سوال من این است که آیا پلیس انتظارات را برآورده کرده است.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پلیس برای حل ترافیک باید ایده های جدید دهد، گفت: پلیس وظیفه دارد اگر یک مکان مخل نظم عمومی شهر شد، آن را تعطیل کند، حال چگونه است که ورودی های نمایشگاه بین المللی را نمی بندد و اجازه برگزاری نمایشگاه می دهد؟

دنیامالی با اشاره به اینکه در اجرای طرح LEZ پلیس اهتمام لازم را نداشت، گفت: اکنون برخی به سادگی پلاک خودروها را دستکاری کرده و به پلیس و قانون دهند کجی می کنند.

وی با بیان اینکه رفتارهای پرخطر موتورسواران چه توجیهی دارد ادامه داد: ما به دستکاری چراغ راهنمایی و رانندگی از سوی پلیس اعتقادی نداریم چرا که اختلال در ترافیک ایجاد می کند.

عضو شورای شهر تهران در ادامه با انتقاد از عملکر راهنمایی و رانندگی گفت: اعتقادی به بکارگیری افسران وظیفه در بحث ترافیک نداریم، ضمن اینکه مأموران راهور آموزش های لازم را ندیده اند و باید آموزش ببینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار