مختاباد در جلسه علنی شورای شهر خبر داد

۶۰ درصد از نیروهای راهنمایی و رانندگی آموزش نمی بینند

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۵۰ الی ۶۰ درصد از نیروهای راهنمایی و رانندگی آموزش لازم را برای برطرف کردن مشکل ترافیک ندیده اند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالحسین مختاباد رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به عملکرد پلیس راهور در کاهش آلودگی هوا، اظهار داشت: تردید ندارم که بین ۵۰ الی ۶۰ درصد از نیروهای راهنمایی و رانندگی، آموزش کافی و لازم را برای مواجه با شرایط اضطرار ندیده اند.

وی با اشاره به دستکاری چراغ‌های راهنمایی و رانندگی،افزود: بارها پیش آمده که چراغی بیش از ۳ دقیقه و نیم قرمز بوده، در صورتی که در تمام دنیا در نهایت هر چراغ قرمزی ۱۰۰ الی ۱۲۰ ثانیه است. 

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: نمی دانم چگونه نمی توانیم مشکل شهر پیچیده تهران که مربوط به ترافیک است را حل کنیم.

مختاباد ادامه داد: چرا راهنمایی و رانندگی درباره تغییر ساعت ادارات و مدارس اقدامات ویژه ای انجام نمی دهد و در خصوص آن با وزارت خانه ها صحبت نمی کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مدارس دو شیفته در شهر تهران نداریم، گفت: اما نمی دانم چرا به جای اینکه مدارس ۹ صبح شروع شود، دانش آموزان مجبورند ۶ صبح از خواب بیدار شوند؟

رئیس کمیته هنری شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اگر مدارس شهر از ساعت ۹ صبح برگزار شود، با مشکلات ترافیکی کمتری روبه رو خواهیم شد و بخشی از مشکلات بر طرف می شود. 

مختاباد یادآور شد: برگزاری نمایشگاه در تهران تنها علت افزایش ترافیک نیست، بلکه موضوعات دیگری در این خصوص مطرح است، چراکه ما سال های گذشته هم در سایت سئول نمایشگاه برگزار می کردیم.

وی گفت: باید در خصوص ترافیک شهر تهران همه نهادها، وزارتخانه ها و شهرداری تهران و راهور با یکدیگر یک تصمیم نتیجه بخش اتخاذ کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار