سروری در صحن شورای شهر تهران

پلیس اراده ای برای حل معضل ترافیک ندارد

عضو شورای شهر تهران گفت: فکر می کنم که پلیس اراده ای برای حل معضل ترافیک نداشته است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای شهر تهران درباره افزایش ترافیک و نقش پلیس در رفع آن اظهار داشت: پلیس نشان داده اگر اراده کند مشکلات را حل می‌کند، ولی برداشت بنده این است، پلیس اراده‌ای برای حل مشکل ترافیک نکرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نمایشگاه قانون دارد چرا پلیس اجازه برگزاری نمایشگاه را می‌دهد.

سروری بیان داشت: در خصوص شماره‌گذاری خودروها ملاحظه کردید کارخانه خودروسازی قانون را رعایت نمی‌کند، خودروهای غیراستاندارد را پلاک کردیم و در نهایت شاهد اقدام عملی از سوی پلیس برای کاهش ترافیک نیستیم و وقتی شمال تهران قفل می‌شود، پلیس راهور ناکارآمد است. 

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران خطاب به پلیس راهور گفت: چرا در پیش‌ قراول مخالفت با عدم اجرای قانون نیستید، نمایشگاه شهر آفتاب را با امکانات بسیار برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف برگزار کردیم، چرا پلیس  اقدامی نمی‌کند و ادامه این روند کارآمدی همه مسئولان به ویژه راهداران را زیر سوال می‌برد و تقاضا داریم پلیس راهور برخورد فعال‌تری داشته باشد.

وی یادآور شد: برای مهار آلودگی در سطح جهان اقداماتی صورت می‌گیرد که در شهر تهران طرح LEZ و زوج و فرد انجام می‌شود.

سروری گفت: از مشکلات تهران پارک‌های حاشیه‌ای است چرا که کناره‌های خیابان به پارکینگ تبدیل شده است و با توجه به محدودیت پارکینگ در سطح شهر باید تابلوهای توقف ممنوع را کاهش دهیم.

وی گفت: پارک‌های حاشیه‌ای ترافیک سنگینی را برای شهر ایجاد می‌کند و این موضوع باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران  گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است که وضعیت ترافیک در یکی دو هفته اخیر زجرآور شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار