عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: امروز نمی توانیم مشکل ترافیک شهر تهران را حل کنیم، اگر زلزله بیاید چه کار خواهیم کرد؟

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران‌جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران، در پی اظهارات سردار مهماندار با بیان اینکه طی ۳ هفته گذشته ترافیک شهر تهران مشکل ساز شده است، اظهار داشت: درخواست دارم دولت، شهرداری و یا پلیس راهور تهران هر کدام که مسئول حل این مشکل هستند به آن رسیدگی کنند.

وی با بیان اینکه امروز به درستی نمی توانیم مشکلات ترافیکی شهر تهران را حل کنیم، افزود: نمی دانم اگر زلزله بیاید چه کار خواهیم کرد و چگونه پاسخگوی مردم خواهیم بود.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: عده ای می گویند وجود مراکز تجاری باعث افزایش ترافیک شهر تهران شده و عده ای نیز می گویند عملکرد پلیس راهور ضعیف شده است، اما من تنها درخواست دارم به مشکلات به وجود آمده برای مردم رسیدگی کنیم.

قناعتی ادامه داد: تاکنون همه حرف زده ایم اما مشکل حل نشده است، بیایید به گونه ای عمل کنیم و تصمیم بگیریم که مشکلات برطرف شود.

وی افزود: پیشنهاد دارم که یک نفر از اعضای شورای شهر در راستای حل این مشکل عظیم انتخاب شود تا پیگیر مطالبات و حل مشکل ترافیک تهران از دولت و یا سایر دستگاه های دیگر شود.

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگر مسئولیت به دولت و یا سایر دستگاه های دیگر بر می‌گردد باید به آن رسیدگی کنند، چراکه این ترافیک مشکل ساز شده است.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۱ دی ۱۳۹۵
اگر زلزله بیاد همه باید فاتحه خود را بخوانند و در خانه بمانند. تنها راه همین است .
با این اوضاع وحشتناکی که ما در تهران داریم هیچ کدام اگر زلزله بیاد هیچ کدام از مردم تهران سالم نمی مونه . و یک فاجعه به وجود می یاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۳۰ آذر ۱۳۹۵
اگر زلزله بیاد که کلی آدم مردن ،نیار نیستش به مردم چیزی و توضیح بده کسی
الانش که فقط حرف و عمل خبری نیست در کارها .
آخرین اخبار