خادمی گفت: تقریبا ۳۱ هزار کیلومتر انواع راه من جمله راه‌آهن، آزادراه و... جزو تعهدات این شرکت محسوب می‌شود که طبق موافقت‌نامه‌ها برای انجام پروژه‌ها حدود ۱۴۷ هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل گفت: تقریبا ۳۱ هزار کیلومتر انواع راه من جمله راه‌آهن، آزادراه و بزرگراه و راه اصلی جزو تعهدات این شرکت محسوب می‌شود که طبق موافقت‌نامه‌ها برای انجام پروژه‌ها حدود ۱۴۷ هزار میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی ادامه داد: ساخت ۱۵۳۹ کیلومتر، شامل۹۱ کیلومتر راه‌آهن، ۱۲۱ کیلومتر آزادراه، ۷۲۷ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در تعهدات سال جاری این شرکت به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود که حدود ۴ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی برآورد شده است.

خادمی درباره پروژه‌های اقتصاد مقاومتی گفت: این پرژوه‌ها با برنامه‌ریزی انجام‌شده از ابتدای سال و با متوسط پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال انجام است و امیدواریم مشکلات و موانع ۲۵ درصد باقیمانده نیز با تأمین اعتبار نقدی  که به ارزش ۸۵۰ میلیارد تومان است و پرداخت آن در سه مرحله، بتوانیم در انجام تعهدات دولت به مردم سربلند شویم.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل ادامه داد: بخش‌هایی از اعتبار موردنیاز ما از طریق اسناد خزانه و اوراق مشارکت تأمین شده است، اما برای رفع موانع ۲۵ درصدی پروژه‌های باقی‌مانده فقط به ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی نیاز داریم که این تعهدات قابل وضوح بوده و همچنین از اهمیت ویژه‌ای در زندگی روزمره مردم برخوردار است.  


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار