یاسوج؛

ثبت‌نام اینترنتی 21 هزار خانوار در سرشماری نفوس و مسکن

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 21 هزار خانوار هم‌استانی در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛حسن نوروزی در نشست ستاد سرشماری نفوس و مسکن بیان کرد: تاکنون 21 هزار خانوار در قالب 83 هزار نفر در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند که استان رتبه 19 کشور را در سرشماری نفوس و مسکن دارد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش آمار درست و دقیق در مسائل توسعه‌ای و برنامه‌ریزی، افزود: دستگاه‌ها نهایت تلاش خود را برای ثبت‌نام اینترنتی گروه‌های هدف خود انجام دهند تا رتبه استان ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: یک‌شنبه هفته آینده سرشماری حضوری نفوس و مسکن آغاز می‌شود و دستگاه‌های استانی تمام امکانات خود از جمله خودرو و مهمانسرا را در اختیار ستاد سرشماری قرار دهند.

 بیان کرد: صدا و سیمای مرکز استان در فرصت باقی مانده اطلاع‌رسانی لازم را برای تشویق مردم برای ثبت‌نام اینترنتی انجام دهند.

نوروزی از تدوین کتابچه عملکرد سه ساله دولت یازدهم خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها اقدامات خود را برای تدوین کتابچه ارائه کنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.