یاسوج؛

تهیه طرح هادی برای 745 روستا

مدیرکل بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای اجرای طرح هادی 165 روستا بازنگری، در 355 روستا طرح هادی اجرا و برای 745 روستا تهیه طرح صورت گرفته است.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ابراهیم فرزانه با اشاره به تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر گفت: روستاییان به عنوان رکن اساسی حفظ توان اقتصادی کشور و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور مهم‌ترین نقش را در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی داشته‌اند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد عمرانی بنیاد مسکن گفت: در 200 روستای استان 34 هزار فقره سند صادر شده، ضمن اینکه در شهرهای زیر 25 هزار نفر چهار هزار و 500 فقره سند صادر و در اختیار متقاضیان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح هادی 165 روستا بازنگری، در 355 روستا طرح هادی اجرا شده و برای 745 روستا تهیه طرح صورت گرفته است.

این مسؤول بیان کرد: از سال 84 تاکنون بیش از 35 هزار پرونده جهت دریافت تسهیلات مسکن تشکیل شده، همچنین 15 هزار و 664 واحد مسکن روستا بازسازی شده است.

فرزانه به اقدامات انجمن خیرین مسکن‌ساز اشاره کرد و افزود: احداث 110 واحد مسکونی شهری از طریق تفاهم‌نامه 5 جانبه انجمن خیرین راه و شهر‌سازی، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی، همچنین ساخت 129 واحد و تعمیر 55 واحد مسکونی روستایی جهت خانوارهای دو معلولی و بالاتر از فعالیت‌های این انجمن در استان بوده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.