معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعمال برخی تبعیض ها بویژه در حوزه فن آوری و دست آوردهای جدید قابل قبول نیست.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ معاون سیاسی و امنیتی استانداری در دیدار با نخبگان سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان با اشاره به فاصله تاریخی استان در بسیاری از حوزه ها گفت: اعمال برخی تبعیض ها و بی عدالتی بویژه در حوزه فن آوری و دست آوردهای جدید قابل قبول نیست و باید با همت و همراهی همه ی دستگاه ها این کمبودها برطرف شود.

محمدی افزود: ظرفیت و استعداد خوبی در همه عرصه ها در استان وجود دارد و دغدغه ی استفاده و بهره گیری از آن نیز محسوس است.

وی ادامه داد: باید به ظرفیت های درونی توجه بیشتری شود زیرا در این صورت است که ما در هر شرایطی می توانیم روی پای خود بایستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استان در ادامه به برخی پیگیری ها و کارهایی که برای سامان دهی و حمایت از مقوله پژوهش و هم چنین پارک علم فن آوری در استان شده است اشاره کرد و خواستار برگزاری جلسات با حضور مدیران دستگاه های مربوطه در آینده ای نزدیک برای بررسی و پیگیری بیشتر این موضوع شد.

محمدی در پایان گریزی به وضعیت پدافند غیرعامل در استان زد و با تاکید بر وجود ضعف در حوزه زیرساخت ها در بحث پدافند غیرعامل گفت: با وجود ضعف در حوزه زیرساخت ها، کهگیلویه وبویراحمد در حوزه فرهنگ سازی و آموزش در بحث پدافند غیرعامل از استان های برتر در کشور بوده که نیاز است با اهتمام بیشتری در حوزه نرم افزاری و سخت افزاری در بخش پدافند غیرعامل در استان کار و فعالیت شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.