نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: محبت و ساده زیستی از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنربود .


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در دیدار مدیران استان لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افزود: دلبستگی به نظام و انقلاب، ایمان و اخلاص به خدا ، توکل و تلاش ، محبت و خدمت و ساده زیستی از ویژگی های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود لذا زندگی آنان به عنوان درس و الگو باید سرلوحه همه باشد.
وی همچنین گفت: کشور باید براساس گفتمان ولایت و رهبری اداره شود زیرا که عظمت و حفظ عزت جمهوری اسلامی در تبعیت از ولایت و رهبری است،
وی با اشاره به وظیفه حکومت از نظر اسلام ، گفت: اجرای عدالت ، توجه به فرهنگ و اقتصاد و امنیت مردم از مهم ترین وظیفه حکومت اسلامی است.
وی همچنین الگوی انقلاب اسلامی را براساس حکومت علوی دانست و گفت: انزوای سیاسی، تحریم های اقتصادی ، ناامن کردن کشور ، ترور ، 8 سال دفاع مقدس، تشکیل گروه های تکفیری، حضور ناوهای جنگی در خلیج فارس و تهاجم های فرهنگی از جمله توطئه های دشمن از ابتدای انقلاب اسلامی بوده که با بصیرت مردم و آگاهی و سیاست های حکیمانه مقام معظم رهبری این اقدامات بی نتیجه مانده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی ادامه داد: فرهنگ انقلاب اسلامی، فرهنگ عاشورایی بوده و دیانت و مهمان نوازی، برادری و نوع دوستی از شاخصه های بارز فرهنگی این انقلاب است.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به مانور دشمن بر مساله اقتصادی کشور، گفت: تحریم های اقتصادی برای ضربه زدن به انقلاب و از پای درآوردن اقتصاد و فاصله بین مردم وحکومت بوده که با بینش مسئولان باید مانع این مهم شویم.
وی همچنین با بیان اینکه انقلاب اسلامی باید با فرمول های خاصی اداره شود گفت: فرمول ها و سیاست های غربی در کشور جایی نداشته و برخی غرب گرایان وغرب زده ها دنباله رو این سیاست بوده و باید بدانند که امروز کشور براساس سیاست های ولایت ورهبری دنبال می شود.
وی ادامه داد: سرمایه گذاری و کارآفرینی، همت بلند و انگیزه قوی، استفاده بهتر از منابع و امکانات موجود، توجه بیشتر به علم و تحقیقات علمی، حفظ وحدت و انسجام در استان، گفتمان سازی و امیدوار کردن مردم از جمله اقداماتی است که دستگاه های اجرایی برای رشد و توسعه و شکوفایی در استان باید در نظر داشته باشند.
انتهای پیام /ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.