شهردار خرم آباد گفت: اتصال خیابان ۶۰ متری به بلوار ولایت برای رفع گره های ترافیکی خرم آباد ضروری و از مهمترین مطالبات مردم منطقه است که در دستور کار قرار گرفته است.

داریوش بارانی بیرانوند در جلسه توافق با مالکان محدوده شهرک پارسیلون برای اتصال خیابان ۶۰ متری به بلوار ولایت اظهار کرد: سه پروژه مهم شهری از جمله گره ترافیکی خیابان شریعتی، ورودی مسکن مهر و اتصال ۶۰ متری به بلوار ولایت طی سال های متمادی از مهمترین الزامات ترافیکی شهر خرم آباد بوده است.

وی با اشاره به اتمام تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر خیابان شریعتی و آغاز تقاطع امام رضا (ع) در ورودی مسکن مهر افزود: با اتصال بلوار شهید شفیع پور واقع در خیابان ۶۰ متری به بلوار ولایت، یکی از مهمترین مطالبات مردم شهر اجرایی خواهد شد.

شهردار خرم آباد عنوان کرد: راهبرد اصلی شهرداری‌ و شورای اسلامی عملیاتی کردن بسیاری از پروژه های مهم شهری است که مطالبات سالیان متمادی شهروندان برای اجرا و عملیاتی شدن بوده است.

بارانی بیرانوند عنوان کرد: خیابان ۶۰ متری خرم آباد بلوار شهید شفیع پور در ورودی شهر از جاده تهران را به خروجی جاده کرمانشاه متصل و در نقش یک اتصال سریع عمل می کند اما این خیابان در قسمت شمالی پس از میدان کتاب به طول ۲۵۰ متر اجرا نشده و بسیاری از مسافران در انتهای این معبر وارد محله های مسکونی می شوند.

وی یادآور شد: با اجرای این تقاطع علاوه بر آسایش اهالی محدوده پارسیلون یکی از مهمترین محورهای مواصلاتی بین شهری و بین استانی تکمیل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.