امام جمعه بروجرد هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه کارنامه دولتمردان به مردم است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛  حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را یادآور شد و گفت: اقتصاد مقاومتی باید به گفتمان غالب مردم تبدیل شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی روز سه شنبه در دیدار مسئولان شهرستان بروجرد در دفتر خود افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه کارنامه یکساله دولتمردان به مردم و ارزیابی عملکرد دولت است.
وی اضافه کرد: اگر مردم از خدمات دولت و دولتمردان مطلع شوند نسبت به آینده امید بیشتری پیدا می کنند و در راه پشتیبانی از نظام با دلگرمی بیشتری حاضر می شوند.
امام جمعه بروجرد گفت: بهترین ارزیاب عملکرد دولت مردم هستند زیرا ارزیابی های گروه های سیاسی معمولا با سیاه نمایی یا سفید نمایی همراه است.
وی افزود: رفتار غیرمنصفانه علیه دولت در هر زمانی ناپسند است و اگر قرار است عملکرد دولت مورد قضاوت قرار گیرد باید با کمال انصاف این کار انجام شود.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی توجه به نظرات، توصیه ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی را برای همه مردم و مسئولان ضروری خواند و اظهار کرد: داشتن روحیه مردمی از توصیه های اصلی مقام معظم رهبری به مسئولان است.
وی سفرهای استانی هیات دولت را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون چندین وزیر دولت یازدهم در شهرستان بروجرد حضور یافته اند ولی متاسفانه این حضور بسیار کوتاه بوده است و نتوانسته دردی از مردم دوا کند.
امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه پست های مدیریتی نباید پلی برای چپاول کشور باشند، گفت: مدیران باید ساده زیست باشند تا مردم نسبت به نظام اعتماد پیدا کنند.
وی افزود: ارائه آمار واقعی فعالیت ها از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری به مسئولان است زیرا مردم واقعیت ها را در زندگی خود به وضوح مشاهده می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه نظام دانست و اظهار کرد: نباید اقدام مسئولان به ایجاد خلل در این سرمایه منجر شود.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان نباید از دشمن غافل شوند، گفت: مسئولان باید بدانند که آمریکا دشمن ملت ایران است و از دشمن چیزی جز دشمنی انتظار نمی رود.
امام جمعه بروجرد کاهش نرخ تورم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، بهبود اشتغال و توجه به فرهنگ را از دغدغه های مقام معظم رهبری برشمرد و افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی باید گام های مفیدی برداشت و نباید در انتظار بیرون از کشور ماند.
وی اضافه کرد: باید تکیه ما بر ظرفیت ها و توان داخلی باشد البته هنوز نتوانسته ایم اقتصاد مقاومتی را به باور مردم برسانیم.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی گفت: متاسفانه همواره تنگ نظری هایی برای جلوگیری از توسعه شهرستان بروجرد و اراده هایی برای عقب نگه داشتن این شهرستان وجود داشته است که باید با دلسوزی و اتحاد مسئولان این موانع از سر راه توسعه و پیشرفت شهرستان برداشته شوند.
انتهای پیام /ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار