مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد به موقعیت جغرافیایی مناسب این استان در برگزاری دوره‌های آموزشی رسانه‌ای و خبرنگاری اشاره کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ یوسف افشارنیا با تبریک به مناسبت روز خبرنگار با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد در همه زمینه‌ها دارای موقعیت خوب و اثرگذاری است، اظهار کرد: منابع خدادادی بسیار زیاد و همچنین مواهب الهی، طبیعت زیبا و آب و هوای چهار فصل از این داشته‌ها به شمار می‌روند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در معرفی استان و ناشناخته‌های‌ آن دارند، تصریح کرد: بسیاری از این مواهب تاکنون معرفی نشده‌اند که رسانه نقش مهمی در این شناسایی و معرفی ظرفیت‌ها دارد.

وی یکی از رویکردهای رسانه‌ای را برگزاری همایش‌ها و دوره‌های مختلف برای معرفی هر چه بیشتر استان دانست و گفت: هر چه مراودات ما با سایر نقاط کشور در زمینه‌های گوناگون بیشتر باشد قادر به معرفی بیشتر استان خواهیم بود.

افشارنیا گریزی به برگزاری دوره آموزشی تصویربرداری منطقه 5 کشور در یاسوج زد و گفت: این دوره با حضور تعدادی از استان‌های کشور و تصویربردارانی از استان‌های مختلف از جمله خوزستان، فارس، چهارمحال، ایلام، بوشهر و استان خودمان برگزار شد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که با آموزش توسط اساتید مطرح همراه بود؛ تصویربرداران با آخرین فنون تصویربرداری آشنایی پیدا کردند.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: چنین برنامه‌هایی می‌تواند به معرفی هر چه بیشتر استان در زمینه‌های مختلف کمک کند لذا باید همواره برای حضور هنرمندان از سایر استان‌ها به بهانه‌های مختلف از جمله دوره‌های آموزشی استقبال کنیم.

مسؤول رسانه ملی در کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر اینکه استان می‌تواند قطب گردشگری در جنوب کشور باشد خاطرنشان کرد: از نظر جغرافیایی و آب و هوایی استان ما مناسب برگزاری دوره‌ها و همایش‌ها و جشنواره‌های بزرگ ملی است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.