استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:همدلی مردم و مسئولان برای بهره وری بهتر از سفر هیات دولت ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی در نشست هم اندیشی استقبال از سفر هیات دولت افزود:استان کهگیلویه و بویراحمد مخصوص گروهی خاص نیست و همه مردم و مسئولان باید برای نشان دادن چهره واقعی این خطه تلاش کنند.

وی اظهار کرد: برجام مهمترین موفقیت دولت است و همین موفقیت تاریخی برای نمره خوب به عملکرد دولت تدبیر و امید کافی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سفر هیات دولت در اواخر سال 93 قطعی شه بود که به دلایلی به تاخیر افتاد.

خادمی سفرهای آخر هیات دولت را به نفع مردم آن منطقه توصیف کرد و افزود: با توجه به بحث بودجه و آمار و ارقام، معمولا در سفرهای آخر هیات دولت سهم بیشتری از بودجه برای استان میزبان تخصیص داده می شود.

خادمی از تشکیل نشست های رئیس کل بانک مرکزی با 16مدیر بانکی ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و تصریح کرد: در این جلسه ها تصمیم های خوبی گرفته شده است که خروجی آن در سفر رئیس جمهوری رسانه ای خواهد شد.

وی ،کهگیلویه و بویراحمد را مقصد آخر سفرهای هیات دولت ندانست و گفت: رئیس جمهور هنوز به برخی استان ها از جمله مرکزی، قزوین و البرز سفر نکرده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری این که توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافته خوب بوده است،اظهار کرد: هدف اصلی این سفر توسعه در بخش های مهم است.

فرماندار بویراحمد نیز گفت: امیدواریم با همراهی و هم افزایی فعالان میزبان خوب سفر هیات دولت باشیم.

سید محمدکاظم نظری افزود:برداشته شدن سایه شوم تهدید، جنگ و تک صدایی از دستاوردهای مهم دولت دبیر و امید است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ها و کارگروه های مختلف برای استقبال از سفر رئیس جمهور اظهار کرد: ستادهای مردمی با همکاری ستاد انتخاباتی روحانی در سال 92 تشکیل و ساماندهی شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.