دو خلبان ترکیه مدعی شده‌اند یک ساعت پیش از سقوط هواپیمای مصری شیء سبزرنگی به سرعت از بالای هواپیمای آن‌ها عبور کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی میرور؛ دو خلبان هواپیمایی ترکیش ایرلاین مدعی شده‌اند که حین پرواز در مسیر بدروم به استانبول، جسمی شبیه به بشقاب‌پرنده با چراغ سبز از بالای هواپیمای آن‌ها عبور کرده است.

دو خلبان ترکیه ادعا کرده‌اند، ساعت 23 و 30 دقیقه به وقت محلی، جسمی شبیه به بشقاب‌پرنده با چراغ‌های سبزرنگ از فاصله نزدیک آن‌ها به سرعت عبور کرده است. این رویداد در ارتفاع 17 هزار پایی و در نزدیکی منطقه سیلیوری رخ داد. برج کنترل فرودگاه استانبول نیز گزارش خلبانان ترکیش ایرلاین مبنی بر عبور شیء ناشناخته از فاصله 2 تا 3 هزار پایی بالای هواپیما را دریافت کرده است.

میرور: بشقاب‌پرنده عامل سقوط هواپیمای مصری+عکس

این در حالی است که یک ساعت بعد، خبر سقوط هواپیمای اجیپت ایر در آب‌های مدیترانه منتشر شد.

با انتشار ادعای خلبانان ترکیش ایرلاین، گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال برخورد این شیء سبزرنگ با هواپیمای مصری قوت گرفته است.

هواپیمای ایرباس خطوط هوایی مصر، بامداد پنجشنبه همراه با ۵۶ مسافر و ۱۰ خدمه از فرودگاه "شارل دوگل" پاریس عازم قاهره بود که دقایقی پس از ورود به حریم هوایی مصر در آب‌های دریای مدیترانه از صفحه رادار ناپدید شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۱۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
خودتون میگید ترکیه. هیچ تضمینی به صحت حرفهای ترکیه نیست. دوباره دارن رد خودشون رو تو حمایت از تروریسم پاک میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
اینهم یکی دیگه ازبازیهای بچگانه اماوحشیانه دول پیشرفته غربیست که بااستفاده ازتکنولوژیهای پیشرفته هوافضای فوق محرمانه خودبدنبال مقاصدپلیدخودهستند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
عجب!!!!!!??????
آخرین اخبار