مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش گفت: منتظر تصویب بودجه آموزش و پرورش هستیم تا به طور دقیق وضعیت رتبه بندی و افزایش دریافتی بازنشستگان و کادر اداری مشخص شود.

محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص رتبه بندی بازنشستگان گفت: فرهنگیان پس از بازنشستگی مشمول قوانین آموزش و پرورش مبنی بر رتبه بندی نیستند. 

وی ادامه داد: این قشر پس از بازنشستگی زیر نظر وزارت رفاه قرار می‌گیرند و با تصمیم این سازمان قوانین برای آن‌ها اجرایی می‌شود. 

فاضل عنوان کرد: با این وجود پیگیر رتبه بندی بازنشستگان فرهنگی هستیم ولی از لحاظ تشکیلاتی این مسأله مربوط به آموزش و پرورش نیست. 

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در خصوص رتبه بندی سرایداران مدارس بیان کرد:رتبه بندی فقط برای معلمان انجام شده و سرایداران مدارس جزو کادر اداری محسوب می‌شوند که هنوز برای این گروه رتبه بندی در نظر گرفته نشده است. 

فاضل اظهار کرد: در بودجه امسال آموزش و پرورش کادر اداری مورد توجه قرار گرفته تا از طریق رتبه بندی و یا عنوانی دیگر تمهیداتی برای افزایش دریافتی کادر اداری اندیشیده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار