نماینده روسیه در سازمان ملل خواستار بسته‌شدن مرز ترکیه و سوریه برای جلوگیری از پیوستن تروریست‌های خارجی به داعش و النصره شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، روسیه بسته شدن مرز ترکیه-سوریه را به منظور جلوگیری از پیوستن تروریستهای خارجی به داعش و النصره، قاچاق تسلیحات به سوریه و خروج نفت و آثار باستانی از این کشور خواستار شد.
«ویتالی چورکین،» نماینده روسیه در سازمان ملل متحد، در نشست شورای امنیت اعلام کرد کشورهای عضو سازمان ملل باید به اعمال تحریم های اقتصادی و تجاری کامل علیه گروه تروریستی داعش بیاندیشند.

چورکین به تازگی در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل متحد اعلام کرد ترکیه تأمین کننده اصلی تسلیحات و مهمات برای تروریست های داعش است. وی روز پنجشنبه در شورای امنیت اعلام کرد اگر ترکیه ادعا می کند اقدامی برای محدود کردن ارسال کمک ها به تروریست ها انجام می دهد، این امر باید از سوی ناظران مستقل مورد تأیید قرار گیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
1-تحریم های غرب
2-ماجراجویی یک تنه روسیه در منطقه
3-مقابله و تقابل یه تنه در مقابل غرب و آمریکا
4-غرور کاذب
باعث ویرانی روسیه خواهد شد
اگر آمریکا گنده گو..... میکنه بخاطر اینکه اولا در سطح تکنلوژی از روسیه بالاتره دوما از منابع مالی لجستگی مستشاری امنیتی و هزاران امکانات دیگر کشورها هم استفاده میکنه تا فشار بهش نیاد مثلا ژاپن وظیفه لجستگی و تا مین سوخت رو بر عهده دارد و علاوه بر آن ژاپن و کره دستی پول هم به آمریکا میدهند فرانسه جنگنده میاورد آلمان در صنعت بعد از آمریکا دوم است در دنیا که به کمک آمریکا میاید اینها لیست بلند پایه ای است که یک مقاله بلند پایه میشود ودر اینجا نمیگنجد حالا روسیه می خواهد چیکار کنه جز اینکه مردم کشور خودشو فقیرتر خواهد کرد
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۷ فروردين ۱۳۹۵
«وَ كَمْ مِنْ فِئَة قَليلَة غَلَبَتْ فِئةً كَثيرَةً بِاِذْنِ اللّهِ)»
کمی تعداد و امکانات شما را نترسونه. همه عالم دست خداست اینو باور کنیم. چه بسیار قدرت های بزرگتر از آمریکا در طول تاریخ که با اراده خدا نابود شدند.
آخرین اخبار