12 نظامی الجزایری براثر سقوط یک فروند بالگرد ارتش در جنوب این کشور کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شبکه تلویزیونی العربیه در خبری فوری گزارش داد: در حادثه سقوط یک فروند بالگرد در جنوب غرب الجزایر 12 نظامی این کشور کشته شدند.

وزارت دفاع الجزایر علت سقوط بالگرد را نقص فنی اعلام کرد

وزارت دفاع الجزایر اعلام کرد 12 نظامی الجزایری یکشنبه براثر سقوط یک فروند بالگرد ارتش که در جنوب این کشور به سبب نقص فنی به وقوع پیوست کشته شدند.

وزارت دفاع الجزایر در بیانیه ای که در خبرگزاری رسمی این کشور منتشر شد اعلام کرد یک فروند بالگرد ترابری نیروی هوایی الجزایر از نوع آم آی -171 در ماموریت شناسایی در نزدیکی رقان در منطقه ادرار ( 1400 کیلومتری جنوب الجزیره ) براثر نقص فنی سقوط کرد.

این بیانیه افزود "احمد قاید صلاح،" معاون وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش، بلافاصله دستور تشکیل کمیسیون تحقیق را برای مشخص کردن شرایط این حادثه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از الجزیره، اکتبر 2014، یک فروند هواپیمای نیروی هوایی الجزایر در ماموریت آموزشی در جنوب این کشور سقوط کرد که براثر آن دو نظامی سرنشین آن کشته شدند.

اکتبر 2012، دو فروند هواپیمای نظامی در منتهی الیه غرب الجزایر باهم برخورد کردند که به مرگ خلبان های این هواپیماها منجر شد.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار