یک تحلیلگر صهیونیست اعلام کرد گروه تروریستی داعش برای رژیم صهیونیستی مفید است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، " تسفی برئیل " تحلیلگر صهیونیست مسائل عربی درشماره روز پنجشنبه روزنامه " هاآرتص" ضمن ربط دادن حملات اخیر استانبول که داعش مسئولیت آنرا برعهده گرفت با مساله نزدیکی روابط میان ترکیه و رژیم صهیونیستی گفت گروه داعش می تواند برای رژیم صهیونیستی" مفید " باشد.

پایگاه "عربی 21 " به نقل از برئیل نوشت: این مساله، رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را به تقویت روابط با رژیم صهیونیستی در ازای کاهش محاصره نوار غزه ترغیب می کند.

برئيل مدعی شد گروه داعش شاید امیدی برای اهالی نوار غزه باشد؛ چرا که ممکن است دشمن سرسخت آنان یعنی رژیم صهیونیستی را به لغو محاصره خفقان آورغزه متقاعد کند. به اعتقاد وی، زمانی که داعش مسئولیت عملیات استانبول را که درآن سه صهیونیست کشته شدند، برعهده می گیرد، رئیس جمهور ترکیه برای نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیام تسلیت می فرستد و این مساله، جنجالی را در رسانه های صهیونیست برپا کرد. این رسانه ها درباره به وجود آمدن فرصت از سرگیری روابط دو جانبه و درنتیجه موافقت رژیم صهیونیستی با کاهش محاصره نوار غزه به منظور استفاده از این موضوع در راستای موفقیت سیاسی سخن گفتند.


برئیل ادامه داد اهالی غزه می خواهند رژیم صهیونیستی بالاخره بفهمد که ده سال محاصره مانع شلیک راکت از طرف فلسطینی ها از باریکه غزه و باعث توقف عملیات مبارزان فلسطینی نشده است.

انتهای پیام/
-
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار