رئیس فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان تاکید کرد هر کسی شمشیری در برابر مقاومت بردارد، همدست رژیم صهیونیستی است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس فراکسیون حزب الله در مجلس لبنان تاکید کرد هر کسی شمشیری در برابر مقاومت بردارد، همدست رژیم صهیونیستی یا مزدوران آن است.

محمد رعد گفت: هیچ شمشیری در برابر مقاومت بلند نمی شود، مگر آنکه شریک اسرائیل و مزدورانش است. عده ای در منطقه مانند شریک دشمن اسرائیلی عمل می کنند.

ما از هیچ فریادی نمی هراسیم و هیچ کسی نمی تواند ما را با قدرت خود بترساند. ما طوفان قاطعیت آنها را به خاک و شن تبدیل کردیم. آنها باید حد و مرز خود را بشناسند و از تعرض به مقاومت شرافتمندانه در همه منطقه عربی و اسلامی خودداری کنند.

رعد افزود: مقاومت امروز تنها نقطه روشن در جهان اسلام و کشورهای عربی است. ما تروریست نیستیم، بلکه مقاومتی در برابر تروریسم مزدوران و تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی و حامیان آن هستیم. ما نمی پذیریم هیچ کسی حق ما را در این منطقه نقض کند.

ما می دانیم چگونه به پیروزی برسیم. اهانت ها و تعرض ها به مقاومت سودی برای عوامل آن نخواهد داشت. آنها باید خجالت بکشند و به سبب همه شکست ها و ناکامی هایشان از مردم عذرخواهی کنند. خجالت نمی کشید که در ثروتمندترین کشور در منطقه عربی حکومت می کنید و بزرگترین ذخایر راهبردی نفت را در اختیار دارید، اما همچنان هشت میلیون نفر در کشور شما زیر خط فقر قرار دارند.

از ثروت های خود برای فتنه انگیزی و اختلاف افکنی در منطقه استفاده می کنید. شما فقط می توانید احمق ها را در منطقه فریب دهید، ولی ما شما را به خوبی می شناسیم و از ماهیت شما به خوبی آگاهی داریم. ما اسرائیل را در سال 2006 شکست دادیم.

در آن زمان ما را تنها گذاشتید و پس از شکست اسرائیل احساس می کردیم شما شکست خورده اید. زیرا منافع شما به منافع دشمن مرتبط است. این مسئله بر هیچ کسی پوشیده نیست و علنی شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار