"محمد رعد" از وجود موانع پيش روی تلاش های روسيه برای حل بحران های منطقه خبر داد

"محمد رعد"رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله از تلاش های روسیه برای حل و فصل مسالمت آمیز بحران های منطقه و موانع پیش روی آن سخن گفت.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛  محمد رعد نماینده پارلمان لبنان و رئیس فراکسیون پارلمانی حزب الله لبنان در کنفرانس خبری مشترک با میخائیل بوگدانوف فرستاده روسیه به خاور میانه و آفریقا تاکید کرد دیدار با بوگدانوف فرصتی برای اطلاع از مشکلات و موانعی که پیش روی تلاش های روسیه در خصوص سوریه قرار دارد، فراهم کرد. 

محمد رعد افزود می دانیم روسیه تلاش های زیادی برای حل مسالمت آمیز بحران ها از طریق تفاهم انجام می دهد. مشکلات و موانع بزرگی در برابر حل مسائل وجود دارد تا جایی که تقریبا می توانیم بگوییم طرف دیگر معادله در منطقه تصمیمی برای حل سیاسی ندارد بلکه به راه های دیگری برای تغییر توازن قوا دل بسته است. به هر حال مسیری که روسیه در پیش گرفته است به نفع ملت هاست و ما نیز به صورت دائم با آن در تماس هستیم و برای تحقق اهداف ملت ها و دستیابی به حاکمیت و استقلال کامل به دور از هر گونه سلطه بین المللی، این تماس ها را تقویت می کنیم. 

میخائیل بوگدانوف نیز در این کنفرانس خبری گفت: حزب الله در جامعه لبنان جایگاه مهمی دارد و نمایندگانی در پارلمان و دولت دارد. ما به این دوستی قدیمی و مشارکت لبنان و روسیه تکیه داریم. ما روابط و همکاری های زیادی در عرصه های مختلف اعم از پارلمانی و دولتی و نیز سازمان های اجتماعی و غیر دولتی داریم به همین سبب از فرصتی که برای این دیدار و تبادل نظرها درباره لبنان و منطقه در اختیار من گذاشتید تشکر می کنم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار