به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رجیستر، شرکت «آمازون» با هیچ شرکت مواد غذایی دیگری در انگلیس رقابت نمیکند و سهم آن در بازار مواد غذایی این کشور کوچک است. این درحالی است که مجله تجاری «گراسر» این فروشگاه را «درجه یک» در میان لیستی از 100 فروشگاه دیگر نامیده است. آمازون این نام را درحالی کسب میکند که فروشگاههایی مانند «آلدی متوی بارنز» پس از آن و در رده دوم قرار دارند.
آلدی نقش مخرب در میان شرکتهای مواد غذایی انگلیس با پایین آوردن بهای کالاهای خود دارد. اما چرا آمازون در این بخش تحول ایجاد کرده است؟ این شرکت در حال آزمایش خدمت تازهای،تحویل مواد غذایی در محل، با نام «آمازون پنتری» است. اگرچه هنوز چند روزی از ارائه این خدمت نمیگذرد و مواد غذایی تازه در میان لیست این شرکت قرار ندارند، آمازون بطور رسمی و قانونی جبران هرگونه خسارت و ضرر احتمالی را برعهده گرفته است.
آمازون میتواند برنامه تازه خود را با خرید شرکت «اُکادو،» شرکت مواد غذایی آنلاین انگلیسی، تکمیل کند.
انتهای پیام/