جنگنده‌های عربستان در ادامه حمله‌های هوایی خود به بخش‌های مختلف یمن، شماری از غیر نظامیان یمنی را کشته و تاسیسات زیر بنایی شهرهای مختلف یمن را تخریب کردند.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبا)، جنگنده‌های عربستان امروز در 20 نوبت منطقه جدعان، جوف و فرضه نهم در استان جوف یمن را بمباران کردند.

در استان مارب یمن نیز جنگنده‌های عربستان مناطق مختلف شهرستان صرواح در شرق یمن را در 12 نوبت بمباران کردند.

امروز همچنین در ادامه حملات جنگنده‌های عربستان به استان تعز، نیروگاه برقی شهرستان مخا را هدف قرار دادند که باعث تخریب انبار اصلی سوخت این نیروگاه شد.

جنگنده های عربستان همچنین منطقه جبار در صعده یمن را در چند نوبت بمباران کردند.

بمب افکن‌های متجاوز عربستانی - آمریکایی امروز در تلافی برای جبران شکست خود در حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامی العند، مناطق مسکونی بنی حارث و الرحبه در شمال صنعا را بمباران کردند که بر اثر آن چندین خانه ویران و 6 غیر نظامی یمنی کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز اعلام کرد که در حمله موشکی ارتش یمن به پایگاه نظامی العند واقع در استان لحج صدها نفر از نیروهای مزدور عربستان به هلاکت رسیدند.

از تیر ماه امسال جنگنده‌های عربستان شهر مخا در استان تعز یمن را بارها بمباران کرده‌اند که تا کنون 103 غیر نظامی کشته و بیش از 150 نفر زخمی شدند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار