چهارمين سمينار تازه‌های الکتروتراپي انجمن فيزيوتراپي ايران با حضور عضو کمیسیون بهداشت مجلس و تعدادی از صاحبنظران برگزار شد.

چهارمین سمینار تازه‌های الکتروتراپی برگزار شدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، "سيامک بشردوست" دبير علمي چهارمين سمينار تازه‌های الکتروتراپی انجمن فيزيوتراپی ايران با حضور در مراسم افتتاحیه این سمینار گفت: روش‌های الکتروتراپي بخشي مهم، جدائي‌ناپذير و تاثيرگذار در درمان‌هاي فيزيوتراپی محسوب می شود.

وی تصریح کرد: از يافته‌های بالينی اوليه و تحقيقات ابتدائی مرتبط بر حيوانات آزمايشگاهي، که در دورترين زمان ممکن عمري کمتر از يکصد سال دارند، تا يافته‌های نوين الکتروتراپي راهي شگفت‌انگيز پيموده شده است.

این فیزیوتراپیست در ادامه افزود: راهي که بارزترين ويژگي آن سرعت در پيشرفت است، سرعت در کسب دانسته‎ها و کاربردهای نويني که التيام‌بخش دردهای بيماران بوده و عوارض و مشکلات بيماريهای گوناگون را با کمترين عوارض جانبي بهبود مي‌بخشد.

در ادامه سمینار "محمدعلی محسنی بندپی" رییس سمینار و رییس انجمن فیزیوتراپی ایران در مورد محورهای این همایش اظهار داشت: چهارمین سمینار تازه‌های الکتروتراپی در محورهای الکتروتراپي بر شواهد، مطالعات سيستماتيک و کاربرد آن در الکتروتراپي باليني، الکترو اکوپانچر و کاربردهاي بالينی، ليزرهاي پرتوان و کم توان، دکتري حرفه‌اي فيزيوتراپي، موانع و راهکارهاي اجرائي و تازه‌هاي الکتروتراپي بوده که مهمترین بحث که باید به آن پرداخت را دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی جهت ارتقای تحصیلی فیزیوتراپیست‌های کشور خواند.

"رسول خضری" عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این همایش با تاکید براینکه همه تلاش خود را جهت ایجاد رشته دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی خواهم کرد، افزود: نظر هاشمی وزیر بهداشت و درمان نیز همیشه برای ارتقای تحصیلی و کیفی آموزش رشته‌های مختلف پزشکی و پیراپزشکی مثبت بوده و تعامل بسیار خوبی نیز با کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی داشته است.

شایان ذکر است؛ چهارمین سمینار تازه‌های الکتروتراپی انجمن فيزيوتراپي ايران، روزهای 24 و 25 دی‌ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار