ائتلاف گروه‌های مقاومت فلسطین مواضع اتحادیه عرب را علیه ایران و حزب‌الله محکوم کرد.

انتقاد گروه‌های فلسطینی از مواضع ضد ایرانی اتحادیه عرب
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری قدس، ائتلاف گروه‌های مقاومت فلسطین روز چهارشنبه، مواضع اتحادیه عرب را علیه ایران و حزب الله محکوم کرد.ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین با اعلام این مطلب افزود این مواضع، مواضع امت عربی نیست و در خدمت رژیم صهیونیستی و دشمنان امت قرار دارد.

ائتلاف گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود افزود: «ما ائتلاف گروههای مقاومت فلسطین این مواضع تحریک‌آمیز را در قبال جمهوری اسلامی ایران که بر گفتگو و حل مشکلات تاکید دارد و همچنین مواضع اتخاذ شده علیه حزب‌الله لبنان را که مایه افتخار امت عربی و اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی است و پوزه این رژیم را در جنگ 33 روزه به خاک مالید، به شدت محکوم می‌کنیم.»

این بیانیه می افزاید سقوط به اصطلاح اتحادیه عرب باعث تعجب است؛ اتحادیه ای که به بازیچه دست عربستان سعودی و دشمنان امت تبدیل شده است. عربستان سعودی کشوری است که مسئول شعله‌ور شدن درگیری ها در منطقه، دامن زدن به فتنه های مذهبی و حمایت از گروه های تروریستی در سوریه و منطقه شمرده می شود. عربستان سعودی ائتلاف هایی را با نام های دروغین ائتلاف عربی و اسلامی تشکیل داده و حملات مخرب در یمن و تعدادی از کشورهای عربی را به راه انداخته است.

ائتلاف گروه های مقاومت فلسطین همچنین در بیانیه خود ابراز امیدواری کرد وزرای خارجه عرب، علیه جنایت هایی که رژیم اشغالگر (رژیم صهیونیستی) در قبال ملت فلسطین مرتکب می شود، موضع گیری کنند.

وزرای خارجه اتحادیه عرب در پایان نشست هفته جاری خود با صدور بیانیه‌ای ضد ایرانی، حمله به سفارت عربستان سعودی را در تهران محکوم و ایران را به دخالت در امور داخلی کشورها و منطقه متهم کردند. همه کشورهای عضو این اتحادیه، به جز لبنان و عراق، با این بیانیه موافقت کردند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۴ دی ۱۳۹۴
چه عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخرین اخبار