به مناسبت هفته وحدت، ساختمان سایت تیراندازی به اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی صبح روز دوشنبه ، ۷ دی ماه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح می شود.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، به مناسبت هفته وحدت و میلاد رسول اکرم (ص)، سایت تیراندازی به اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی ساعت ۱۰ صبح روزدوشنبه ( ۷ دی ماه) با حضور وزیر ورزش و جوانان رسما به بهره برداری می رسد.

کار احداث این سایت تیراندازی از چند ماه قبل آغاز شد و در کمتر از چهار ماه به مرحله بهره برداری رسید تا دوشنبه با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان رسما به مرحله بهره برداری برسد.

برهمین اساس ، عملیات احداث این سایت در مساحت۵۰۰ متر مربع در حالی آغاز شد تا با توجه به در پیش بودن مسابقات آسیایی در رشته تیراندازی ، کمپ تیم های ملی به استانداردهای جهانی نزدیک شود.

این سایت شامل فضای مدیریتی،اتاق اسلحه خانه، لابی بزرگ و فضایی زیبایی است تا ورزشکاران پس از انجام تمرینات یا مسابقات تیراندازی، بتوانند در آن حضور یابند.

قرار است مسابقات آسیایی اهداف پروازی به میزبانی فدراسیون تیراندازی کشورمان، اردیبهشت ماه سال آینده در این سالن برگزار شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار