رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: مسئولان وزارت ورزش برای تامین سلامت و مهمات تیراندازی و حمایت از فدراسیون قول همکاری دادند.

مسئولان وزارت ورزش برای تامین سلاح اعلام آمادگی کردندسید مهدی هاشمی در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جلسه فدراسیون با مسئولان معاونین وزارت ورزش اظهار داشت: جلسه ای که با مسئولان وزارت ورزش برگزار شد گزارشی از عملکرد تیم ملی و برنامه‌ها برای آماده سازی تیم برای حضور در المپیک ارائه دادیم.
 
وی در ادامه گفت: در این جلسه مشکلاتی که پیش روی فدراسیون و تیم ملی برای شرکت در مسابقات و کسب سهمیه المپیک بود عنوان کردیم و هماهنگی‌هایی که لازم بود انجام شد.
 
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: وزارت ورزش برای رفع معضلات فدراسیون قول پیگیری دادند و اعلام کردند که سلاح ها و مهمات مورد نیاز برای ملی پوشان به زودی در اختیار تیم ملی قرار می گیرد و تا برای شرکت در مسابقات هند که آخرین فرصت برای کسب سهمیه است مشکلات به حداقل برسد.
 
وی افزود: مشکل اصلی فدراسیون منابع مالی و کمبود بودجه است و با توجه به اینکه فدراسیون توان اعزام همه ملی پوشان به مسابقات بین المللی را ندارد وزارت ورزش برای کمک مالی در این زمینه اعلام آمادگی کرد، معاونان وزارت ورزش دستورهای حمایتی از فدراسیون را دادند.
 
رئیس فدراسیون تیراندزای در خصوص تامین اعتبار وزارت ورزش از فدراسیون‌های المپیکی گفت: در حال حاضر نسبت به آنچه مصوب شده بود بیش از 80 درصد این منابع تامین شد و امیدوارم با کمک مسئولان وزارت ورزش بخشی از مشکلات مالی فدراسیون برطرف شود.
 
انتهای پیام/
 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار