علی قلی‌زاده تنها هشت دقیقه پس از ورودش به زمین برای لخ پوزنان گلزنی کرد.

علی قلی‌زاده لژیونر فوتبال کشورمان که در تیم لخ پوزنان کشور لهستان بازی می‌کند و باشگاه پرسپولیس این روز‌ها به شدت به دنبال جذبش است، امشب بار دیگر در ترکیب تیمش درخشید تا کار سرخ‌ها برای جذبش سخت‌تر شود.

در جریان هفته ششم لیگ لهستان، تیم لخ پوزنان با دو گل تیم پوگون زچچین را شکست داد تا ۱۳ امتیازی شود و به صدر جدول برسد. علی قلی‌زاده که گفته می‌شود پیشنهاد یک و نیم میلیون یورویی پرسپولیس برای جذبش، روی میز باشگاه لخ پوزنان است، در این مسابقه از دقیقه ۶۹ وارد میدان شد و هشت دقیقه بعد گل دوم تیمش را زد. قلی زاده در بازی قبلی تیمش هم درخشیده بود و یک پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده بود. لخ پوزنان که خیلی علاقه‌ای به از دست دادن گرانترین بازیکن لیگ لهستان ندارد، احتمالا با درخشش امشب قلی زاده، به راحتی اجازه جدایی او را صادر نخواهد کرد.

البته گفته می‌شود، سرمربی لخ پوزنان به جدایی قلی‌زاده راضی شده، اما مدیران این باشگاه که پیشنهادات بهتر دو تیم دیگر ایرانی را روی میز خود دارند، در حال سنگ اندازی هستند و اجازه جدایی او را به باشگاه پرسپولیس نمی‌دهند. با این حال خود قلی زاده ترجیح می‌دهد به پرسپولیس بپیوندد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار