ملی‌پوش تیراندازی گفت: مشکل کمبود ساچمه چندان حاد نیست اما ممکن است در آینده مشکل ساز شود.

نرجس امام قلی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ درباره آمادگی حضورش در مسابقات جهانی تیراندازی آلمان بیان کرد: با توجه به تمرینات اخیر از آمادگی بیشتری نسبت به ماه قبل برخوردار هستم و همه تلاشم در این جهت است تا ایرادهایی که در رقابت های کره جنوبی داشتم را برطرف کنم.
 
ملی‌پوش تیراندازی افزود: قبل از برگزاری مسابقات آلمان اردوی 5 نفره در این کشور خواهیم داشت که کمک بسیاری به ملی‌پوشان جهت آمادگی حضور در این رقابت ها می‌کند.
 
وی گفت: کشور آلمان امکانات و تجهیزات تیراندازی بسیار خوبی دارد و امکان تمرینات با کیفیت برای ملی‌پوشان با فشنگی که مناسب سلاح باشد در آنجا فراهم است.
 
امام قلی نژاد ادامه داد: علاوه بر مشکل کمبود فشنگ برای تهیه ساچمه با مشکل بسیاری روبه رو هستیم اما این مساله چندان حاد نیست چنانچه اگر رسیدگی نشود در آینده دردسر ساز خواهد شد.
 
ملی پوش تیراندازی اشاره کرد: در مسابقات جهانی، بانوان در 2 بخش تفنگ بادی و خفیف می‌توانند شرکت کنند و ورزشکاران ما به علت کمبود فشنگ تمرینات تفنگ خفیف را به خاطر اعضای اصلی تیم خفیف انجام نمی‌دهند.
 
*امکانات تیراندازی در بخش تفنگ بادی بیشتر است
 وی افزود: امکانات بخش تفنگ بادی نسبت به سایر تیم های ملی بیشتر است به اعتقاد من اگر تیم های تپانچه و اهداف پروازی هم تجهیزات مناسب تری در اختیار داشته باشند به طور حتم تیراندازی ایران در المپیک برزیل سهمیه خواهد داشت.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: از مسئولان تقاضا دارم به تیراندازی به عنوان یک رشته پر مدال توجه کنند چرا که پتانسیل های تیراندازی در ایران بسیار بالاست اما امکانات مناسبی در اختیار ورزشکاران نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار