گودرزی:

تیراندازی در بخش بانوان رشد قابل توجهی داشته است

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه سایت پروازی گفت: تیراندازی از ورزش‌هایی است که در اسلام تاکید شده است هر کشوری که مسلح به سلاح ایمان باشد سرافراز بوده و نتیجه‌اش را گرفته است.

تیراندازی در بخش بانوان رشد قابل توجهی داشته است

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گودرزی در این مراسم بیان کرد: تیراندازی از وجهه فکری و نمادین نسبت به دیگر ورزش‌های متمایز است.

موضوع دیگر بخش دیپلماتیک ورزش است، کشورها برای تثبیت فرهنگ و عناصر فرهنگی تاکید بسیار دارند. اگر می خواهیم حضوری قدرتمند داشته باشیم باید به لحاظ فرهنگی مقتدرانه عمل کنیم و به گونه‌ای باشد که کشورهای صاحب نام عمل کردند.

وی تصریح کرد: تیراندازی بعد از انقلاب توجه بیشتری به آن شده است و به خصوص در بخش بانوان موفقیت‌های زیادی کسب شده است، شاید یکی از دلایلش این باشد که بانوان در رشته های دیگر جذب نشده‌اند.

گودرزی بیان کرد: تیراندازی در سال های اخیر رشد فوق العاده‌ای داشته و ما هم به عنوان عضوی در ورزش سعی می‌کنیم که نگاه تک بعدی از یک رشته خاص را بر داریم. همچنین در این حوزه باید فعالیت‌های خود را وسیع کنیم، همه تلاششان را انجام می‌دهند که این ورزش توسعه یابد و بخش استعدادیابی هم باید مورد توجه قرار بگیرد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: امیدوارم با همکاری فدراسیون، این رشته را در بخش آقایان بیشتر توسعه دهیم تا بتوانیم سهمیه بیشتری در مسابقات آتی بگیریم. همچنین این امید را داریم که تا پایان سال 80 درصد سهمیه در رشته تیراندازی کسب شود، دولت قول هایی به ما داده است که برای فدراسیون‌های المپیکی آن‌ها را به اجرا در آورد که با همکاری مجلس این کار صورت بگیرد.

گودرزی در پایان تصریح کرد: پروژه‌های پیشنهادی در سطح کشور داریم که بیش از 80 یا 10هزار میلیارد تومان هزینه نیاز دارد که متاسفانه سالیانه 200 میلیارد تومان در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرد که بسیار محدود است.

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

برچسب ها: بانوان ، تیرانداز ، آقایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار