نشست سه جانبه مسئولان کنفدراسیون اسپوکس آسیا و ایران با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی برگزار شد.

در نشست مسئولین کنفدراسیون اسپوکس آسیا و ایران با رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، حضور تیم‌های ملی اسپوکس کشورمان در اولین دوره مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا در عمان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، این جلسه با حضور دکتر "عباس ناطق نوری" رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مهدی میرزاییان مدیر روابط عمومی و سرپرست امور استان‌های فدراسیون، سید مصطفی قوامی رئیس کنفدراسیون اسپوکس آسیا، محمدرضا هاشم پور رئیس انجمن اسپوکس ایران، خانم بهاره آبستان نایب رئیس انجمن و پوروحدانی مسئول کمیته مسابقات انجمن برگزار شد. 

در این نشست در خصوص اعزام تیم‌های ملی اسپوکس آقایان و بانوان کشورمان به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا که آذرماه سال جاری در شهر مسقط پایتخت عمان برگزار می‌شود بحث و تبادل نظر صورت گرفت و بر اهمیت حضور ایران در این رقابت‌ها به عنوان موسس رشته ایرانی اسپوکس تاکید شد که مورد استقبال رئیس فدراسیون قرار گرفت و ایشان اظهار داشت که از تیم‌های ملی اسپوکس و فعالیت‌های این ورزش ایرانی حمایت ویژه خواهد داشت. 

نشست بررسی حضور تیمهای ملی ایران در مسابقات اسپوکس قهرمانی آسیا

برگزاری مجمع انتخاباتی کنفدراسیون آسیا در خلال مسابقات آسیایی عمان، برگزاری مسابقات کشوری در اواخر شهریور و مهرماه در گیلان و مازندران و همچنین برپایی دوره‌های آموزشی از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار