رییس هیات نظارت برانتخابات آذربایجان شرقی گفت: انتخابات جمهوری اسلامی ایران به لحاظ کمی و کیفی مرتب و منظم بوده و سالم ترین انتخابات در دنیاست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ اسدی در نشست مشترک ستاد برگزاری انتخابات و هیات نظارت بر انتخابات استان با حضور فرمانداری های آذربایجان شرقی اظهارکرد: انتخابات کشور در دوره های مختلف بدون خدشه برگزار شده که در دنیا بی نظیر است اما دشمنان همواره سعی درایجاد شبهه در آن را دارند.

وی افزود: انتخابات نظام جمهوری اسلامی ایران جای تقلب نیست و مردم آگاهانه و هوشیارانه درانتخابات شرکت می کنند.

اسدی تاکید کرد: مسولان نیز آگاهانه و هوشیارانه دست در دست هم در این دوره از انتخابات نیز نهایت تلاش خود را می کنند که انتخاباتی سالم برگزار شود تا بار دیگر دشمنان انقلاب ناامید شده و پس از37 سال عمر انقلاب اقتدار نظام به نمایش در آید.

وی خاطرنشان کرد: ما امانتدار رای مردم هستیم و این تکلیف سنگینی است که بر عهده دست اندرکاران انتخابات است.

رییس هیات نظارت برانتخابات آذربایجان شرقی تاکید کرد: قانون گرایی عامل موفقیت درانتخابات است و تاریخ نشان داده هر جا که به قانون تمکین نشده آسیب دیده ایم.

اسدی اضافه کرد: بی قانونی همواره موجب هرج و مرج می شود و از طرف دیگر هیات نظارت تلاش می کند با آسیب شناسی نقاط ضعف احتمالی گذشته را شناسایی و رفع کند.

وی همچنین از مسوولان خواست در ایام انتخابات از اظهار نظرهای غیر کارشناسانه پرهیز شود.

اسدی خاطرنشان کرد: باید دقت شود تا در شعبه های اخذ رای و ستادهای اجرایی انتخابات از افراد نشان دار استفاده نشود.

وی با اشاره به بیانات بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در خصوص حفاظت از انقلاب گفت: حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران برای همه واجب بوده و بر این اساس حضورگسترده مردم در انتخابات ضروری است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان هفتم اسفند برگزار می شود.
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.