مرکز مونیتورینک کنترل ترافیک بناب/طرح کارت شهروندی/راه اندازی اولین تاکسی بیسم و ساماندهی ایستگاههای حمل و نقل شهری از جمله طرح هایی بودند که امروز توسط مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری در بناب افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛شهرداری و سازمان اتوبوسرانی بناب و حومه برای تکمیل این طرحها جمعا37 میلیارد ریال هزینه نموده است.

مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری در مراسم افتتاح این طرح ها با انتقاد از هزینه نکردن اعتبار ترافیکی بودجه مصوب برای طرح های ترافیکی در شهرهای استان گفت:شهرستان بناب امسال همه اعتبارات مصوب را در محل رفع معضلات ترافیکی هزینه کرده که انتظار می رود این موضوع در کلیه شهرستانها مد نظر قرار گیرد.

مرتضی علیخانی با اشاره به نقش بخش خصوصی در توسعه حمل نقل عمومی از حمایت استان برای سرمایه گذاری این بخش در ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد .

وی افزود: برای ورود بخش خصوصی به توسعه حمل و نقل آمادگی کامل در استان وجود دارد و به هر نحو ممکن مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

وی افزود: مسئولین نیز باید با مدیریت امکانات موجود مدیریت بدون پول را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر کل امور شهری و شوراها از حجم وسیع اعتبارات دولتی برای تحویل قیر رایگان،آسفالت معابر شهری و روستایی و واگذاری ماشین آلات به شهرداری ها اشاره کرد و گفت:هرچند اعتبارات دولتی محدود می باشد ولی خوشبختانه اعتبارات هزینه شده در سال جاری برای عمران و آبادانی شهر های استان دور از انتظار بوده است.
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.