مدیر کل بیمه سلامت استان از افزایش دو برابری اعتبارات بیمه سلامت استان در سال جاری نسبت به سال قبل خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛وحید مجیدی در مراسم افتتاح اولین دفتر پیشخوان بیمه سلامت در بناب افزود: با تلاش و پیگیری مسئولان استان این اعتبارات از 230 میلیارد تومان در سال 93 به 460 میلیارد تومان در سال 94 افزایش یافته است.

وبی افزود :اعتبارات درمانی بیمه سلامت روستائیان نیز که دارای بیشترین جمعیت تحت پوشش هستند با افزایش پنج برابری از 10 میلیارد تومان به 100 میلیارد تومان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ فرد فاقد بیمه در استان وجود ندارد گفت:ازابتدای آغاز این طرح 525 هزار نفر در استان آذربایجانشرقی بدون دریافت هرگونه وجهی تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گرفته اند.

مدیر کل بیمه سلامت استان تخصیص 10 درصد از اعتبارات هدفمندی یارانه ها و یک درصد ارزش افزوده به بیمه سلامت را مرهون پیگیریهای نمایندگان مجلس و نشان از عزم جدی دولت از بیمه احاد مردم دانست و گفت:بیمه سلامت بعنوان ناظر در کنار وزارت بهداشت بر عملکرد طرح کاملا واقف می باشد.

مجیدی خاطر نشان کرد در حال حاضر در مراکز درمانی دولتی هیچ بیماری به خارج از مجموعه ارجاع نمی شود و کلیه خدمات به بیماران و بطور مناسب ارائه می شود که این موضوع رضایت نسبی مردم را در پی دارد.
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.