ساری؛

وقف زمینه ساز رضایت حضرت حق است

وقف باقیات و صالحاتی ماندگار و جاودانه مانده و زمینه ساز رضایت حضرت حق است.

گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاریجان درهمایش یاوران وقف که در لاریجان آمل برگزار شد گفت: وقف باقیات و صالحاتی است که انسان می تواند در این روزگار باقی بگذارد و عمل انسان است که ماندگار و جاودانه مانده و زمینه ساز رضایت حضرت حق می شود.

حجت الاسلام رمضان شجاعی افزود: وقف به مفهوم انسان بخشی از دارایی خود چه اموال باشد یا اشیاء ، سرمایه از مال خودش را برای خدا نامگذاری کند و این را می توانیم بگوییم وقف و اموالی که در راه خدا یا بندگان خدا منظور می شود.

وی گفت: وقف انفاق بی منت محسوب می شود.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاریجان افزود: امتیاز دیگر وقف این است که در آیات و روایات داریم اثر وقف باعث جاودانگی می شود و تا زمانی که وقف وجود دارد واقف جاودانه و ماندگار است.

حجت الاسلام رمضان شجاعی با بیان اینکه وقف انفاق نیست چون منتی در آن وجود ندارد گفت: امتیاز دیگر وقف از لسان آیات و روایات داریم که باعث جاودانگی واقف می شود تا زمانی که موقوفه وجود دارد به من و شما آدرس می دهد که چگونه می توانید ماندگار و جاودانه باشید و وقف باعث می شود بخشی از مال و یا دارایی خود را برای خدا سرمایه گذاری کنیم.

انتهای پیام /گ

برچسب ها: وقف ، زمینه ساز ، رضایت ، حضرت ، حق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.