نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر افزایش روزافزون برنامه‌های معنوی و مذهبی، تریبون نماز جمعه را یک فرصت برای تبیین شعار انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در اجلاسیه مشترک ائمه جمعه و فرماندهان انتظامی مازندران با تبریک سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، با بیان اینکه دانشگاه و حوزه باید در کنار هم و در تعامل با همدیگر باشند گفت: یکی از وظایف انبیا و اولیاء مسئله امر به معروف و نهی از منکر است، همه پیامبران برای امر به معروف و نهی از منکر آمدند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران امر به معروف و نهی از منکر را به‌ عنوان رکن سوم خاتمیت که علمای اسلام هستند، بیان کرد وافزود: در دوران پیامبر (ص) خودشان اقدام به اجرای امر به معروف و نهی از منکر می‌کردند، بعد از آن ائمه اطهار اجرای امر به معروف و نهی از منکر را انجام می‌دادند و در حال حاضر نیز روحانیون در اجرای این فریضه مهم وظیفه بسیار سنگینی دارند.

طبرسی جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را ویژه‎ای اعلام کرد و گفت: این مهم در نظام اسلامی نیز باید به‌ صورت ویژه پیگیری شود، انتظار این بود که امر به معروف پس از انقلاب اسلامی ایران نظام‌مند شود ولی این موضوع به ثمر نرسید.

وی با اعلام اینکه برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیاز است که اقدام عملیاتی انجام شود، افزود: برای اجرای این فریضه مهم نیاز به ساز و کار مناسبی است که این موضوع باید در استان مازندران به‌صورت ویژه پیگیری شود.

آیت‌الله نورالله طبرسی افزود: به برکت ائمه و علما، اسلام حفظ شد و باید تلاش کنیم که انقلاب اسلامی که رسالت بسیار مهم است را در شرایط حساس به نحو مناسب انجام دهیم.

طبرسی تأکید کرد: محور انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی است و در این نوسانات کشور مدیریت مقتدرانه ایشان ماندگار شد، فشارها به انقلاب اسلامی در این چند سال بسیار زیاد بود.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر امنیت پایدار در کشور فراهم است، گفت: باید قدردان این امنیت باشیم.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.